حكمه نغمها لذيذ


    لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    شاطر
    avatar
    Semba
    ملك الهاكونا
    ملك الهاكونا

    عدد الرسائل : 750
    العمر : 25
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 22/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف Semba في السبت يوليو 28, 2007 2:42 am

    نسيت اه السؤال
    لو خيروك بين
    العقل او القوه
    تختار ايه


    _________________



    رمضان كريم و ان شاء الله يكون شهر كريم و خير علينا كلنا
    avatar
    LALA
    مشرفات الهاكونا
    مشرفات الهاكونا

    عدد الرسائل : 1928
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 30/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف LALA في الإثنين يوليو 30, 2007 7:02 pm

    العقل طبعا لو عايز قوه روح صالة جيم

    لوخيروك بين اكلة حمام محشى

    ومحشى بكل انواعه فلفل بتنجان كوسه كرنب ورق عنب
    avatar
    Semba
    ملك الهاكونا
    ملك الهاكونا

    عدد الرسائل : 750
    العمر : 25
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 22/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف Semba في الإثنين يوليو 30, 2007 8:26 pm

    محشى مين الله يقرفك اكيد الحمام
    مين هيسيب حمام و ياكل محشى
    لو خيروك بين الحبيب و الصاحب


    _________________



    رمضان كريم و ان شاء الله يكون شهر كريم و خير علينا كلنا
    avatar
    halhola
    مشرفات الهاكونا
    مشرفات الهاكونا

    عدد الرسائل : 4571
    العمر : 27
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 30/07/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف halhola في الثلاثاء يوليو 31, 2007 2:27 am

    اكيد الصاحب
    لو خيروك بين مامتك و باباك


    _________________

    كلمة وداع انا قولتها لكن مكنتش قدها و فى لحظه كان كله انتهى و الحال يطول
    avatar
    الصياد
    مشرفين الهاكونا
    مشرفين الهاكونا

    عدد الرسائل : 1749
    العمر : 31
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 11/07/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف الصياد في الثلاثاء يوليو 31, 2007 7:41 am

    الاتنين ...............


    مفيش حل تاني ...


    نفس السؤال؟
    avatar
    LALA
    مشرفات الهاكونا
    مشرفات الهاكونا

    عدد الرسائل : 1928
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 30/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف LALA في الجمعة أغسطس 03, 2007 10:16 pm

    اكيد الاتنين مافيش اختيار


    لو خيروك بن مصيف مع صحابك او مع قرايبك
    avatar
    Semba
    ملك الهاكونا
    ملك الهاكونا

    عدد الرسائل : 750
    العمر : 25
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 22/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف Semba في السبت أغسطس 04, 2007 12:19 pm

    بصى هو الأصحاب خروجاتهم روعه
    بس لو قرايبى شباب يبقى قرايبى
    لان كده هيبقى قرايبى
    لان القرايب الشباب فى الخروجات بيبقو
    قرايب و صحاب
    لو خيروك بين
    البيسين و البحر تختار انهى ؟


    _________________



    رمضان كريم و ان شاء الله يكون شهر كريم و خير علينا كلنا
    avatar
    scare
    برنس هاكونا
    برنس هاكونا

    عدد الرسائل : 398
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 22/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف scare في السبت أغسطس 04, 2007 2:23 pm

    ولا دى ولا دى
    مبعرفش أعوم
    نفس السؤال
    avatar
    Semba
    ملك الهاكونا
    ملك الهاكونا

    عدد الرسائل : 750
    العمر : 25
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 22/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف Semba في السبت أغسطس 04, 2007 2:42 pm

    البيسين بيقى حلو لما بنط فيه
    على شان عميق
    و ميته صافيه
    اما البحر بيبقى حلو فى الناس الى فيه و الموج الجميل
    الى بعدى بتحب البيبسى ولا السيفن ولا الميريندا


    _________________



    رمضان كريم و ان شاء الله يكون شهر كريم و خير علينا كلنا
    avatar
    كيــارا
    مشرفات الهاكونا
    مشرفات الهاكونا

    عدد الرسائل : 1594
    العمر : 27
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 26/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف كيــارا في السبت أغسطس 04, 2007 4:22 pm

    البيبسى
    اللى بعدى
    تختار تعزم واحد صاحبك مرتين ولا اتنين اصحابك مرة واحدة ؟؟


    _________________





    avatar
    sweet sera
    وحش هاكونا
    وحش هاكونا

    عدد الرسائل : 595
    العمر : 26
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 05/07/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف sweet sera في الأحد أغسطس 05, 2007 7:39 am

    مره واحده هو انا فاتحلهم بنكscratch

    اللى بعدى نفس السؤال
    avatar
    بومبا
    وحش هاكونا
    وحش هاكونا

    عدد الرسائل : 584
    العمر : 24
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 23/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف بومبا في الأحد أغسطس 05, 2007 12:56 pm

    اجمع الثلاثه
    فى بيت غير بيتى
    انا لو عزمت حد امى تكلنى
    الى بعدى
    المال و الجمال وليه؟
    avatar
    LALA
    مشرفات الهاكونا
    مشرفات الهاكونا

    عدد الرسائل : 1928
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 30/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف LALA في الإثنين أغسطس 06, 2007 9:19 pm

    الجمال طبعا على رأى المثل


    ياواخده القرد على ماله يروح المال ويفضل القرد على حاله


    هههههههههههه

    الى بعدى نفس السؤال
    avatar
    بومبا
    وحش هاكونا
    وحش هاكونا

    عدد الرسائل : 584
    العمر : 24
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 23/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف بومبا في الثلاثاء أغسطس 07, 2007 9:27 am

    هههههههههههه

    يا سبحان الله
    نا كنت هقول نفس المثل ده لو حد
    زيك كده قال نفس السؤال

    يا واخد القرد على ماله يروح المال ويفضل القرد على حاله
    الى بعدى
    نفس السؤال
    و ارجو ان تكون ايجابه تانيه
    avatar
    sweet sera
    وحش هاكونا
    وحش هاكونا

    عدد الرسائل : 595
    العمر : 26
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 05/07/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف sweet sera في الثلاثاء أغسطس 07, 2007 8:34 pm

    الجمال طبعا لانك ممكن تاخد المال بس مش تبقى سعيد وزى المثل اللى انتوا قلتوه
    avatar
    بومبا
    وحش هاكونا
    وحش هاكونا

    عدد الرسائل : 584
    العمر : 24
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 23/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف بومبا في الأربعاء أغسطس 08, 2007 4:50 am

    بس ده كلمنا احنا دلوقتى

    انما لو لقيتى ادامك 10 مليون جنيه
    وقالولك هناخد جملك بسرعه هتقولى طبعآ بالفلوس اعمل عمليه
    تجميل ارجع اميره ولا اييييييييييييييييييييه
    وكذلك الرجاله برده
    الى بعدى نفس السؤال
    avatar
    sweet sera
    وحش هاكونا
    وحش هاكونا

    عدد الرسائل : 595
    العمر : 26
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 05/07/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف sweet sera في الأربعاء أغسطس 08, 2007 9:52 am

    مش فاهمه السؤال
    avatar
    بومبا
    وحش هاكونا
    وحش هاكونا

    عدد الرسائل : 584
    العمر : 24
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 23/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف بومبا في الأربعاء أغسطس 08, 2007 10:03 am

    المال ولا الجمال

    هو ايه الى مش فاهمه
    هو معضله

    Tote
    هاكونا عامل قلق
    هاكونا عامل قلق

    عدد الرسائل : 73
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 10/07/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف Tote في الخميس أغسطس 09, 2007 9:44 am

    الجمال طبعا

    السؤال
    الوحدة ولا الجماعة
    avatar
    halhola
    مشرفات الهاكونا
    مشرفات الهاكونا

    عدد الرسائل : 4571
    العمر : 27
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 30/07/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف halhola في الجمعة أغسطس 10, 2007 10:13 am

    الوحده بحب الجماعه بس بزهق بسرعه
    اللحمه و لا السمك


    _________________

    كلمة وداع انا قولتها لكن مكنتش قدها و فى لحظه كان كله انتهى و الحال يطول
    avatar
    كيــارا
    مشرفات الهاكونا
    مشرفات الهاكونا

    عدد الرسائل : 1594
    العمر : 27
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 26/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف كيــارا في الجمعة أغسطس 10, 2007 2:33 pm

    الرز بلبن
    اللى بعدى
    أيش كريم ولا حاجة ساقعة ؟؟


    _________________





    avatar
    sweet sera
    وحش هاكونا
    وحش هاكونا

    عدد الرسائل : 595
    العمر : 26
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 05/07/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف sweet sera في الجمعة أغسطس 10, 2007 4:30 pm

    ايش كريم
    طب بين الشيبسر والبيبسى
    avatar
    كيــارا
    مشرفات الهاكونا
    مشرفات الهاكونا

    عدد الرسائل : 1594
    العمر : 27
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 26/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف كيــارا في الجمعة أغسطس 10, 2007 4:44 pm

    البيبسى طبعا
    اللى بعدى
    بتشترى هدومك من محلات حريمى ولا رجالى ؟؟


    _________________





    avatar
    halhola
    مشرفات الهاكونا
    مشرفات الهاكونا

    عدد الرسائل : 4571
    العمر : 27
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 30/07/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف halhola في الجمعة أغسطس 10, 2007 6:30 pm

    اكيد حريمى
    بتحب السما ولا البحر اكتر


    _________________

    كلمة وداع انا قولتها لكن مكنتش قدها و فى لحظه كان كله انتهى و الحال يطول
    avatar
    Semba
    ملك الهاكونا
    ملك الهاكونا

    عدد الرسائل : 750
    العمر : 25
    sms :


    My SMS
    $post[field5]


    تاريخ التسجيل : 22/06/2007

    default رد: لو خيروك بين!! أو !!تختار اية

    مُساهمة من طرف Semba في الجمعة أغسطس 10, 2007 7:24 pm

    الاتنين
    السما جميله و عاليه و فيها بدع الله و رقيقه
    البحر كبير و واسع و رقيق بس سعات يبقى اجمد من السفن و محدش يقدر يوقفه
    لو خيروك بين
    تموت ولا تعيش بدون ما حد فى العالم يحبك حب حقيقى او حب اخيه او اى نوع من الحب


    _________________



    رمضان كريم و ان شاء الله يكون شهر كريم و خير علينا كلنا

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت ديسمبر 16, 2017 7:11 am